5.0
gebaseerd op 176 reviews

IK ZIT IN DE BEAUTYBANK EN KLETSEN GEZELLIG , ONTSPANNEND EN OOK LEERRIJKE ONDERWERPEN DIE ZEKER AANVULLEND ZIJN.
EN IK KAN GEWOON VRAGEN STELLEN EN ZE WOORDEN OPEN EN EERLIJK BEANTWOORD.
WAT ZEGT MISAJA ALTIJD ((LEKKER TOCH ,))), AAN HET VAN EEN CONCLUSIE.
KORT GEZEGT IK GA ER GRAAG NAAR TOE.

Betty - ongeveer 2 jaar geleden
Cristina - ongeveer 2 jaar geleden

Weer super fijn.
Nagels zien er weer tip top uit.

Monique - ongeveer 2 jaar geleden

Zeer netjes geholpen .

Marja - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne sfeer,. Kom zeker terug!

Gerda - ongeveer 2 jaar geleden
Mathilde - ongeveer 2 jaar geleden
Rebecca - ongeveer 2 jaar geleden

Top mij nagels! En altijd gezellig

Heidy - ongeveer 2 jaar geleden

Netjes gedaan.
Neemt de tijd.

Moniqye - meer dan 2 jaar geleden

Als ik zou verhuizen naar de andere kant van Nederland, zou ik iedere drie weken naar Amsterdam komen om mijn nagels door Nasje te laten doen. Eindeloos tevreden!

Immie - meer dan 2 jaar geleden