5.0
gebaseerd op 176 reviews

Helemaal prima, gezellige meid 🍀

Sarah - meer dan 2 jaar geleden

Top

Amina - meer dan 2 jaar geleden

Ben super blij met mij nagels. Heel netjes gedaan. Dankjewel

Sanaa - meer dan 2 jaar geleden

De styliste verwelkomt je warm. Zeer professioneel en vlot ik ben zeer tevreden.Me nagels shinen ik ben happy.

Mathilde - meer dan 2 jaar geleden

Ik ga altijd tevreden weg! Mijn nagels worden mooi verzorgd en gelakt en er is een prettige sfeer in de salon.

Katja - meer dan 2 jaar geleden

Het was een hele fijne ervaring! M’n nagels zien er super sleek uit! Het gehele proces was heel professioneel!

Eunice - meer dan 2 jaar geleden
Amanda - meer dan 2 jaar geleden
Moniqye - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd weer blij met mijn Biab nagels!

Rebecca - meer dan 2 jaar geleden
Ariena - meer dan 2 jaar geleden