5.0
gebaseerd op 176 reviews

Zeer fijn en professioneel geholpen. Neemt ook de tijd voor je.

Naomi - ongeveer 2 maanden geleden

Heb het als heel fijn ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar 🙌🏾🩷

Raquel - ongeveer 2 maanden geleden

Ik ben heel tevreden met mijn nagels, keurig en professioneel gedaan. Top!!!!

Sylvia - ongeveer 2 maanden geleden

Leuke dame! Gezellig gesprek gehad. Heel blij met mijn nieuwe acryl nagels. Een aanrader

Orlanda - 2 maanden geleden

Nagels zagen er weer netjes uit

Wilma - 2 maanden geleden

Even een moment voor mezelf. M'n handen hebben zorg nodig en die krijgen ze nu helemaal 1x per maand

Marie Anne - 2 maanden geleden

Gezellig gekletst en blij met m'n nageltjes!

Chantal - 2 maanden geleden

fijne behandeling gehad.Het was een prettige ontmoeting en ik ga nu mijn nagels bijhouden. Zeker de moeite waard om een afspraak te maken.

Marie Anne - 3 maanden geleden

Mijn nagels zijn prachtig😍😍, dankzij deze lieve nagelstyliste. Zij heeft een nieuwe klant erbij.

Sueana - 3 maanden geleden

Ik ben erg tevreden over de deskundigheid bij Romisaja-nails, maar daarnaast vind ik de persoonlijke aandacht ook erg fijn en gezellig!

Drea - 3 maanden geleden