Altijd heel gezellig en top nagels
Lia
-
3 maanden geleden
Vriendelijke dame. Snel en vakkundig
Ingeborg
-
3 maanden geleden
Geweldig service, vriendelijk behandeling.
Mayra
-
4 maanden geleden
Vriendelijk en proffessioneel. Blij met de BIAB
Natasja
-
4 maanden geleden
Krista
-
4 maanden geleden
Vriendelijke vrouw werkt hygiënisch en netjes. Zeer tevreden.
Chantal
-
5 maanden geleden
Vanessa
-
5 maanden geleden
Super gezellig goede service en zeer klantvriendelijk
Joke
-
5 maanden geleden
Super fijne behandeling gehad, leuke gesprekken. Super leuke vrouw!
Chayenne
-
5 maanden geleden
Leuke en fijne eerste ervaring. Er wordt zorgvuldig gewerkt en ziet er netjes en verzorgd uit.
jacky
-
5 maanden geleden