5.0
gebaseerd op 176 reviews

Altijd heel gezellig en top nagels

Lia - 3 maanden geleden

Vriendelijke dame. Snel en vakkundig

Ingeborg - 3 maanden geleden

Geweldig service, vriendelijk behandeling.

Mayra - 4 maanden geleden

Vriendelijk en proffessioneel. Blij met de BIAB

Natasja - 4 maanden geleden
Krista - 4 maanden geleden

Vriendelijke vrouw werkt hygiënisch en netjes. Zeer tevreden.

Chantal - 5 maanden geleden
Vanessa - 5 maanden geleden

Super gezellig goede service en zeer klantvriendelijk

Joke - 5 maanden geleden

Super fijne behandeling gehad, leuke gesprekken. Super leuke vrouw!

Chayenne - 5 maanden geleden

Leuke en fijne eerste ervaring. Er wordt zorgvuldig gewerkt en ziet er netjes en verzorgd uit.

jacky - 5 maanden geleden